Akce s cvičením
Cvičení pro dospělé
Cvičení pro děti
:   Již od 2.1. opět cvičíme - pravidelnýROZVRH LEKCÍ  najdete zde. Stále přidáváme nové lekce! U nás najdete všechny typy i styly a nové připravujeme :).
:   Další oblíbené a osvědčené KURZY ZDRAVÉHO HUBNUTÍ podle metodiky STOB - stop obezitě, začínají opět v novém roce. Odpolední kurz zahajujeme v úterý 6.2. - 17-20 hod. (zahájení kurzu je posunuto!), dopolední začína ve čtvrtek 8.2. - 9.30-12.30 hod. Ještě zbýva několik volných míst, přidejte se k nám a změňte svůj život! Zároveň
: POLEDNÍ KONDIČKA - NOVINKA!!!Máte v zaměstnání polední pauzu a chcete jí věnovat své kondici? Máme pro vás novinku  Přijďte si protáhnout tělo a získat elán do dalšího pracovního nasazení - Polední kondiční lekce s Anetkou Chodorovou každý čtvrtek od 11.30 hod - 45 minut, nebudete litovat! Startujeme tento
:  AEROBIK PRO DĚTI - CVIČENÍ PRO NEJMENŠÍ, určeno dětem od 4 let, ale zapojit se mohou i mladší děti! V pondělí od 15.15 h. nebo ve středu od 16 h., lze i oba dny. Smysluplné trávení volného času dětí, přirozený rozvoj motoriky, pohybové návyky včetně držení těla, a hlavně
:  Srdečně zveme na relaxační pobyty u moře se cvičením: 8. - 19.6 – Řecko – Ammoudia  29.6. - 8.7. – Itálie – Caorle Altanea - zvýhodněná cena při přihlášení do 31.1., využijte slevy pro děti, velmi široká nabídka cvičení! Začátek práznin, využijte státních svátků k aktivní dovolené! 20.
:  VÍKENDY SE CVIČENÍM - pojeďte s námi relaxovat, srdečně zveme:                             20. - 22.4. - VÍKEND PLNÝ POHYBU ve wellness hotelu Horizont na Šumavě - tak širokou nabídku cvičení nikde nenajdete a

 

- Vyvinul Joseph Hubertus Pilates před více než 100 lety, inspiroval se ve starých kulturách.
- Rozvíjí koordinaci, sílu, rovnováhu, flexibilitu a dýchání.
pilates_1
- Velice účinně zdokonaluje držení těla.
- Protahuje páteř.
- Procvičuje hlavně břišní, zádové a hýžďové svaly.
- Tvaruje dlouhé a štíhlé svaly.
- Pilates napomáhá správnému držení těla.
 

Cílem je propojení a vědomá souhra těla a mysli.
Pilates je kondiční i rehabilitační.

 

Kdo může cvičit metodu Pilates ?

Tato metoda je určena mladým i starým, fyzicky aktivním i méně aktivním jedincům. Významně doplňuje takové činnosti, jakými jsou například běh, plavání, chůze, golf, lyžování, aerobní formy cvičení, vrcholově prováděné sporty a pod.
 
Je vhodná pro:

- sportovce jako kompenzace jednoúčelového pohybu

- lidi s chronickou bolestí zad

- lidi s nadváhou

- lidi s opakovaným napěťovým zraněním

- lidi trpící stresem

- lidi se zájmem o prevenci osteoporózy, inkontinence

- těhotné (speciální lekce)

 
Základy Pilates
- Dýchání - soulad dechu a pohybu zlepšuje krevní oběh a odstraňuje nadbytečné svalové napětí.
- Důkladnost provedení - kvalita je důležitější než kvantita.
- Zacentrování - započetí a řízení pohybu vychází ze středu těla (Powerhouse).
- Plynulý pohyb - spolu s hlubokým dechem redukuje působení stresu a snižuje riziko zranění.
- Řízení pohybu - plná kontrola nad prováděným pohybem je nezbytná.
- Soustředění - uvědomujte si práci svého těla v každé fázi pohybu. Tělo a mysl úzce spolupracují.
 

Pilates s využitím balančních pomůcek - cvičební program prováděný na podložce technikou PILATES s využitím balančních pomůcek - malého měkkého míče - OVERBALLU, balanční podložky, Bosu nebo fit ballu. Technika PILATES vychází z více jak 90 let starého cvičebního systému složeného z cviků funkční gymnastiky, jógy a dalších forem tzv. harmonie těla, duše a mysli.

Zdůrazněním balančních poloh zintenzívníte aktivování hlubokého stabilizačního svalového systému. Jsou to především vnitřní vrstvy příčných a šikmých břišních svalů v koordinaci s nejhlubší vrstvou krátkých meziobratlových svalů vzpřimovače trupu. Dále to jsou svaly dna pánevního v koordinaci s dýchacím svalem bránicí. Systém doplňují ještě hluboké vrstvy šíjových svalů. Aktivita stabilizačního systému je základem koordinovaných pohybů těla, prováděných z s maximální efektivitou a minimální vynaloženou energií.

Pilates circle - Při cvičení se používá pomůcka - tuhá, pružná obruč o průměru 40 cm, která klade při stisknutí odpor. Na stranách jsou 2 měkké úchyty. S pomocí obruče lze výborně posilovat horní i dolní končetiny. Při klasickém cvičení na podložce se s použitím tohoto náčiní zvyšuje náročnost a samozřejmě i variabilita cviků systému Pilates.

Pilates plus - využití různých pomůcek v různých kombinacích... overball, balanční podložky, circl, šálové gumy, bosu, fitball a pod...

 

PONDĚLÍ  -   16 - 17 hod

ÚTERÝ      -   10 - 11 hod     -   se zajištěním hlídání dětí

STŘEDA    -   17 - 18 hod

Lektorka Alena Rauová.

ČTVRTEK   -  16 - 17 hod  -   od října

Lektorka Jana Horálková. 

 

 
 

Naši partneři

 

sportovni studio sport a cviceni