Akce s cvičením
Cvičení pro dospělé
Cvičení pro děti
:  Nová lekce BOSU PLUS s Adrianou ve středu od 19 hod.! Cvičení s využitím Bosu a dalších pomůcek formou kondičního tréninku a intervalových kombinací, přijďte vyzkoušet!
: Máte doma neposednou holčičku se zájmem o cvičení a tancování? Přiveďte ji k nám! Nabízíme široký program pro děti všech věkových kategorií.    ••• aerobik pro děti - 5-7 let - středa 16 - 17 hod. ••• junior aerobik - 8-14 let - čtvrtek 17 - 18 hod. •••
: Přidáváme novou dopolední lekci - ZDRAVOTNÍ JÓGA - čtvrtek 10-11 hod. s lektorkou Stáňou Boškovou, specialistkou na jógu a zdravotní cvičení. Hlídání dětiček je samozřejmě zajištěno. :-). Rezervace na tel. 731 084 674 (i formou SMS.)
: TRX® - NOVINKA!!! Nově pro vás zařazujeme TRX®  program! Jedná se o speciální závěsný systém, který je využitelný pro všechny formy tréninků od kondičních po jogu a pilates.My pro vás připravujeme mnoho pestrých lekcí s využitím toho skvělého systému. A dárek pro všechny nadšence - úvodní lekce
:   V odkazu ROZVRH LEKCÍ  najdete náš aktuální program a jak jsme slíbili, stále doplňujeme! 
: Upozornění - ZDRAVOTNÍ CVIČENÍ s lektorkou Adrianou Murdžákovou v pondělí se pro váš větší komfort přesouvá na 19 hod. do sálu 3. V této hodině se příjemně protáhnete i posílíte, lektorka zařazuje jak fyzio cviky, tak prvky z pilates a jogy, nebude chybět závěrečná meditace. Rezervujte

 

- Vyvinul Joseph Hubertus Pilates před více než 100 lety, inspiroval se ve starých kulturách.
- Rozvíjí koordinaci, sílu, rovnováhu, flexibilitu a dýchání.
pilates_1
- Velice účinně zdokonaluje držení těla.
- Protahuje páteř.
- Procvičuje hlavně břišní, zádové a hýžďové svaly.
- Tvaruje dlouhé a štíhlé svaly.
- Pilates napomáhá správnému držení těla.
 

Cílem je propojení a vědomá souhra těla a mysli.
Pilates je kondiční i rehabilitační.

 

Kdo může cvičit metodu Pilates ?

Tato metoda je určena mladým i starým, fyzicky aktivním i méně aktivním jedincům. Významně doplňuje takové činnosti, jakými jsou například běh, plavání, chůze, golf, lyžování, aerobní formy cvičení, vrcholově prováděné sporty a pod.
 
Je vhodná pro:

- sportovce jako kompenzace jednoúčelového pohybu

- lidi s chronickou bolestí zad

- lidi s nadváhou

- lidi s opakovaným napěťovým zraněním

- lidi trpící stresem

- lidi se zájmem o prevenci osteoporózy, inkontinence

- těhotné (speciální lekce)

 
Základy Pilates
- Dýchání - soulad dechu a pohybu zlepšuje krevní oběh a odstraňuje nadbytečné svalové napětí.
- Důkladnost provedení - kvalita je důležitější než kvantita.
- Zacentrování - započetí a řízení pohybu vychází ze středu těla (Powerhouse).
- Plynulý pohyb - spolu s hlubokým dechem redukuje působení stresu a snižuje riziko zranění.
- Řízení pohybu - plná kontrola nad prováděným pohybem je nezbytná.
- Soustředění - uvědomujte si práci svého těla v každé fázi pohybu. Tělo a mysl úzce spolupracují.
 

Pilates s využitím balančních pomůcek - cvičební program prováděný na podložce technikou PILATES s využitím balančních pomůcek - malého měkkého míče - OVERBALLU, balanční podložky, Bosu nebo fit ballu. Technika PILATES vychází z více jak 90 let starého cvičebního systému složeného z cviků funkční gymnastiky, jógy a dalších forem tzv. harmonie těla, duše a mysli.

Zdůrazněním balančních poloh zintenzívníte aktivování hlubokého stabilizačního svalového systému. Jsou to především vnitřní vrstvy příčných a šikmých břišních svalů v koordinaci s nejhlubší vrstvou krátkých meziobratlových svalů vzpřimovače trupu. Dále to jsou svaly dna pánevního v koordinaci s dýchacím svalem bránicí. Systém doplňují ještě hluboké vrstvy šíjových svalů. Aktivita stabilizačního systému je základem koordinovaných pohybů těla, prováděných z s maximální efektivitou a minimální vynaloženou energií.

Pilates circle - Při cvičení se používá pomůcka - tuhá, pružná obruč o průměru 40 cm, která klade při stisknutí odpor. Na stranách jsou 2 měkké úchyty. S pomocí obruče lze výborně posilovat horní i dolní končetiny. Při klasickém cvičení na podložce se s použitím tohoto náčiní zvyšuje náročnost a samozřejmě i variabilita cviků systému Pilates.

Pilates plus - využití různých pomůcek v různých kombinacích... overball, balanční podložky, circl, šálové gumy, bosu, fitball a pod...

 

PONDĚLÍ  -   16 - 17 hod

ÚTERÝ      -   10 - 11 hod     -   se zajištěním hlídání dětí

STŘEDA    -   17 - 18 hod

Lektorka Alena Rauová.

ČTVRTEK   -  16 - 17 hod  -   od října

Lektorka Jana Horálková. 

 

 
 

Naši partneři

 

sportovni studio sport a cviceni