Akce s cvičením
Cvičení pro dospělé
Cvičení pro děti
:   Již od 2.1. opět cvičíme - pravidelnýROZVRH LEKCÍ  najdete zde. Stále přidáváme nové lekce! U nás najdete všechny typy i styly a nové připravujeme :).
: POLEDNÍ KONDIČKA - NOVINKA!!!Máte v zaměstnání polední pauzu a chcete jí věnovat své kondici? Máme pro vás novinku  Přijďte si protáhnout tělo a získat elán do dalšího pracovního nasazení - Polední kondiční lekce s Anetkou Chodorovou každý čtvrtek od 11.30 hod - 45 minut, nebudete litovat! Startujeme tento
:  VÍKENDY SE CVIČENÍM - pojeďte s námi relaxovat, srdečně zveme:                             20. - 22.4. - VÍKEND PLNÝ POHYBU ve wellness hotelu Horizont na Šumavě - tak širokou nabídku cvičení nikde nenajdete a
:  Srdečně zveme na relaxační pobyty u moře se cvičením: 8. - 19.6 – Řecko – Ammoudia  29.6. - 8.7. – Itálie – Caorle Altanea - zvýhodněná cena při přihlášení do 31.1., využijte slevy pro děti, velmi široká nabídka cvičení! Začátek práznin, využijte státních svátků k aktivní dovolené! 20.
:  AEROBIK PRO DĚTI - CVIČENÍ PRO NEJMENŠÍ, určeno dětem od 4 let, ale zapojit se mohou i mladší děti! V pondělí od 15.15 h. nebo ve středu od 16 h., lze i oba dny. Smysluplné trávení volného času dětí, přirozený rozvoj motoriky, pohybové návyky včetně držení těla, a hlavně
:   Další oblíbené a osvědčené KURZY ZDRAVÉHO HUBNUTÍ podle metodiky STOB - stop obezitě, začínají opět v novém roce. Odpolední kurz zahajujeme v úterý 6.2. - 17-20 hod. (zahájení kurzu je posunuto!), dopolední začína ve čtvrtek 8.2. - 9.30-12.30 hod. Ještě zbýva několik volných míst, přidejte se k nám a změňte svůj život! Zároveň

 

Co to je BOSU?

BOSU ® je moderní a oblíbený systém cvičení určený pro komplexní zpevnění svalů celého těla. Má pozitivní vliv na zdravé držení těla, fyzickou kondici a redukci tuku. Základem cvičení BOSU ® je speciálně vyvinutá nafukovací kopule BOSU Balance Trainer.

Může se jednak položit plošinou na zem a používat stranu balonu nahoře, pokud chcete zlepšovat rovnováhu dolní poloviny těla, nebo jej použít plošinou vzhůru (jako balanční stupínek), a tak se zaměřit na svaly horní poloviny těla.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Vyzkoušejte

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Při cvičení na BOSU

 

- Zlepšujeme fyzickou kondici
- Procvičujeme současně celou řadu svalových skupin, zejména svaly podílející se na udržování vzpřímeného postavení trupu.
- Narozdíl od jiných druhů cvičebních lekcí je zapotřebí celou hodinu na BOSU udržovat rovnováhu a stabilitu pomocí břišních a zádových svalů.
- Pohybujeme se celou lekci v aerobním pásmu, ve kterém dochází ke spalování energie a vzhledem k balančním pozicím se svaly zpevňují a zeštíhlují.
-

Cvičení s BOSU neprovádíme za účelem zvýšení svalové hmoty, ale jedná se o posilování za účelem formování celého těla

 

 

ČTVRTEK   -   18 - 19 hod

Lektorka Lada Valentová.

 

- další lekce připravujeme -

Naši partneři

 

sportovni studio sport a cviceni