Akce s cvičením
Cvičení pro dospělé
Cvičení pro děti
:   V odkazu ROZVRH LEKCÍ  najdete náš aktuální program a jak jsme slíbili, stále doplňujeme! 
: Máte doma neposednou holčičku se zájmem o cvičení a tancování? Přiveďte ji k nám! Nabízíme široký program pro děti všech věkových kategorií.    ••• aerobik pro děti - 5-7 let - středa 16 - 17 hod. ••• junior aerobik - 8-14 let - čtvrtek 17 - 18 hod. •••
: Přidáváme novou dopolední lekci - ZDRAVOTNÍ JÓGA - čtvrtek 10-11 hod. s lektorkou Stáňou Boškovou, specialistkou na jógu a zdravotní cvičení. Hlídání dětiček je samozřejmě zajištěno. :-). Rezervace na tel. 731 084 674 (i formou SMS.)
: Upozornění - ZDRAVOTNÍ CVIČENÍ s lektorkou Adrianou Murdžákovou v pondělí se pro váš větší komfort přesouvá na 19 hod. do sálu 3. V této hodině se příjemně protáhnete i posílíte, lektorka zařazuje jak fyzio cviky, tak prvky z pilates a jogy, nebude chybět závěrečná meditace. Rezervujte
:  Nová lekce BOSU PLUS s Adrianou ve středu od 19 hod.! Cvičení s využitím Bosu a dalších pomůcek formou kondičního tréninku a intervalových kombinací, přijďte vyzkoušet!
: TRX® - NOVINKA!!! Nově pro vás zařazujeme TRX®  program! Jedná se o speciální závěsný systém, který je využitelný pro všechny formy tréninků od kondičních po jogu a pilates.My pro vás připravujeme mnoho pestrých lekcí s využitím toho skvělého systému. A dárek pro všechny nadšence - úvodní lekce

Kruhový trénink 

 

Moderní tréninková metoda, která reaguje na speciální požadavky žen pro fitness trénink. Lekce, které vedou naše zkušené lektorky, jsou díky variabilitě pomůcek a cvičebních stylů mimořádně zábavné a efektivní. Cvičí se s vahou vlastního těla, ale také s  moderními pomůckami pro funkční trénink - bosu, step, těžké míče, lehké i těžší činky, posilovací gumy, flowtonic, flowin atd.

Postupně procházíte přes 6-10 stanovišť v pravidelném intervalu + krátká pauza na změnu stanoviště. Pravidelným cvičením získáte nejen pěknou figuru, ale i pružnost a dynamiku, jak při sportu, tak v běžném životě. Zaměřujeme se na problémové partie-břicho záda, stehna, hýždě. Instuktorka hlídá nejen správné provedení cviků, ale i tempo, které je ideální pro pálení tuků.

 

- střídáním cardio cviků  a posilovacích prvků spalujeme a zároveň posilujeme hluboké svaly

- získáte nejen štíhlejší a vytvarovanou postavu, ale také sílu, kondici, vytrvalost

- budete se cítit skvěle

LEKCE JSOU VHODNÉ I PRO MUŽE

 

ČTVRTEK   -   16 - 17 hod  -  lektorka Alena Rauová.

PÁTEK        -   17 - 18 hod  -  od 20.10.  -  lektorka Alena Rauová.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

KONDIČNÍ TRÉNINK 

Kvalitní zahřátí, procvičení celého těla (a to i takové svalové partie, které v běžné činnosti moc nezapojujeme) důkladné protažení a především nespadnout do stereotypu!!!
Díky vždy originálně sestavené struktuře tréninku, nebudežádný trénink stereotyp. Hodiny se skládají jak ze silových částí (TABATA, FITNESS posilování s pomůckami) tak z kondičních (BĚŽECKÁ ABECEDA, HIIT TRÉNINK, CARDIO) a jejich různé kombinace.
Výsledkem jsou hodiny založené na spalování tuku/ rýsování postavy/ nabírání svalové hmoty nebo jejich kombinace.

 

ÚTERÝ   -   19 - 20 hod  -  od 17.10.  -  lektorka Míša Chlupsa.

 

Naši partneři

 

sportovni studio sport a cviceni