Akce s cvičením
Cvičení pro dospělé
Cvičení pro děti
: POLEDNÍ KONDIČKA - NOVINKA!!!Máte v zaměstnání polední pauzu a chcete jí věnovat své kondici? Máme pro vás novinku  Přijďte si protáhnout tělo a získat elán do dalšího pracovního nasazení - Polední kondiční lekce s Anetkou Chodorovou každý čtvrtek od 11.30 hod - 45 minut, nebudete litovat! Startujeme tento
:   Již od 2.1. opět cvičíme - pravidelnýROZVRH LEKCÍ  najdete zde. Stále přidáváme nové lekce! U nás najdete všechny typy i styly a nové připravujeme :).
:  Srdečně zveme na relaxační pobyty u moře se cvičením: 8. - 19.6 – Řecko – Ammoudia  29.6. - 8.7. – Itálie – Caorle Altanea - zvýhodněná cena při přihlášení do 31.1., využijte slevy pro děti, velmi široká nabídka cvičení! Začátek práznin, využijte státních svátků k aktivní dovolené! 20.
:  VÍKENDY SE CVIČENÍM - pojeďte s námi relaxovat, srdečně zveme:                             20. - 22.4. - VÍKEND PLNÝ POHYBU ve wellness hotelu Horizont na Šumavě - tak širokou nabídku cvičení nikde nenajdete a
:  AEROBIK PRO DĚTI - CVIČENÍ PRO NEJMENŠÍ, určeno dětem od 4 let, ale zapojit se mohou i mladší děti! V pondělí od 15.15 h. nebo ve středu od 16 h., lze i oba dny. Smysluplné trávení volného času dětí, přirozený rozvoj motoriky, pohybové návyky včetně držení těla, a hlavně
:   Další oblíbené a osvědčené KURZY ZDRAVÉHO HUBNUTÍ podle metodiky STOB - stop obezitě, začínají opět v novém roce. Odpolední kurz zahajujeme v úterý 6.2. - 17-20 hod. (zahájení kurzu je posunuto!), dopolední začína ve čtvrtek 8.2. - 9.30-12.30 hod. Ještě zbýva několik volných míst, přidejte se k nám a změňte svůj život! Zároveň


Tabata je druh speciálního intervalového tréninku, se kterým poprvé přišel Izumi Tabata v roce 1990. Jedná se o jeden z nejúčinnějších tréninků pro zvýšení svalové síly a vytrvalosti. Výhodou Tabata tréninku je, že je možné ho provozovat při všech sportech. Každý den ho trénují profesionální i amatérští sportovci po celém světě. Princip tréninku je poměrně jednoduchý.

Specifický trénink Tabata se skládá z 20 sekundových intervalů cvičení na vysoce intenzivní úrovni, po kterých vždy následuje 10 sekund odpočinku. Celý cyklus se opakuje. Cviky jsou většinou jednoduché, zaměstnávající více kloubů najdenou (dřepy, kliky, shyby, výskoky...). Jsou prováděny souvisle v tempu. Takže po rozvičení začnete dřepovat, klikovat, vyskakovat, sprintovat jako o život. Pak 10 min pauza a znova dokola. A v pořádném tempu!

Je třeba vyzkoušet a vidíte, jak se po takové lekci budete cítit báječně.

Sice každý začátek je těžký, budete si říkat, proč jste se na to dali, že takovou dřinu nemáte zapotřebí, tělo bolí... Ale brzy ucítíte pokroky a nebudete se moci dočkat další lekce!

Každý sval určitým způsobem reaguje na okamžitou zátěž. Jinak se sval prokrvuje když je namáhán postupně a jinak když je intenzivně stimulován. Při intenzivní stimulaci svalů dojde k rychlému prokrvení, celá teplota těla se rapidně zvýší a dechová i tepová frekvence také. Lekce není prováděna za účelem nabrání nabrání svalové hmoty, ale především na zvýšení síly a vytrvalosti a obratnosti.

Před každým Tabata tréninkem je důležité postupné zahřátí, náhlá intenzita by mohla znamenat pro svaly šok. optimální je desetiminutové zahřátí. Po tréninku je samozřejmostí důkladný strečink. Nezapomeňte s sebou pití, ručník a mikinu nebo tričko na závěr lekce proti prochladnutí.

Pro koho je Tabata trénink určen?

Rozhodně pro ty, kteří si chtějí dát opravdu do těla, protože tahle lekce je skutečně "maso". Vzhledem k tomu, že zásadní nárůst zaznamená anaerobní kapacita (rychlá svalová vlákna), je vhodná spíše pro sportovce, kteří ke svému výkonu potřebují rychlost, sílu a dynamiku. Pokud tedy děláte nějaký bojový sport, sprint, basketball nebo vůbec míčové hry, Tabata je pro vás jako stvořená a stejně tak pro každého, kdo se chce dostat do skvělé kondice.

 

STŘEDA   -   17 - 18 hod.

Lektorka Aneta Chodorová.

 

Naši partneři

 

sportovni studio sport a cviceni