Jumping

Co je Jumping?
Skupinové a energeticky účinné cvičení na speciálních trampolínkách s instruktorem a motivující hudbou.

- Efektivní prostředek pro setřásání tuku.
- Spaluje kalorie a zpevňuje Vaši postavu, zejména problémové partie.
- Šetří Vaše klouby.
- Perfektní vybití a odreagování.

Skáčeme na nových originálních trampolínkách!

Janina T.1

Pro koho je Jumping vhodný?
Skákání na malých trampolínkách je vhodné pro všechny, co mají rádi hlavu v oblacích, ženy i muže. Ale nemusíte mít obavy, základním cílem není vyskočit co nejvíc. Naopak důraz se klade na silové skoky zacílené co nejvíc do země.

Jak se na trampolínkách cvičí?
Trampolínka je malá, opatřená vysokým držadlem, které přijde vhod vždy, když je do sestavy zařazen nějaký rozmáchnutý výkop.
Sestava je složena z různých výskoků, zakopávání, nebo krátkého rychlého dupání. Zkrátka není na tom nic těžkého.

Hubne se při skákání?
Při jedné hodině jumpingu vaše tělo spálí až 1 500 kJ, takže pokud zrovna nejste vyloženě obézní, je skákání výborným prostředkem ke shazování nadbytečných kilogramů. Tím, že je nutné udržovat tělo ve stabilní poloze, posilujete svaly kolem páteře, ale i hluboké svaly.

Navíc je to báječný pomocník pro ventilaci nadbytečné energie a uvolnění stresu. Kopáním, dupáním a skákáním se zbavíte negativních pocitů.

Motto: vyskákej se do dobré nálady!

Jana jump

POPIS LEKCÍ
Jumping + Tabata - Jumping doplněný o intervalový trénink, cvičíte ve vysoké intenzitě s krátkými intervaly odpočinku.
Jumping - klasická lekce pro všechny, kteří si chtějí dát do těla a vyskákat se do pohody.
Jumping + posilování - klasická lekce doplněná posilováním a formováním problémových partií.
Jumping + Tabata/kruh.tr./TRX - kombinace jumpingu, intervalové Tabaty, posilováním na stanovištích a posilování na závěsném systému TRX.

jana jump 2

pondělí 17.30 Jumping  JaniCe
  19.30 Jumping + Tabata Verča
úterý 17.30 Jumping Míša
  19.30 Jumping Verča
středa 18.00 Jumping Míša
čtvrtek 19.00 Jumping + tabata/kruh.trenink/TRX Janice
pátek 17.30 Jumping + Tabata Verča
neděle 18.30 Jumping + posilování JaniCe
 
 

 

Více z této kategorie: « Interval bodystyling K2 hiking »

Mgr. Alena Rauová
Tel: 605 529 662
Email: alena.rauova@seznam.cz
Kancelář studia J&A
Email: studiojaa@seznam.cz
Pohybové studio J&A Plzeň
U Trati 33
301 00 Plzeň
Rezervace:
Tel. 731 084 674
Informace:
Tel. 605 529 662