Akce s cvičením
Cvičení pro dospělé
Cvičení pro děti
: Máte doma neposednou holčičku se zájmem o cvičení a tancování? Přiveďte ji k nám! Nabízíme široký program pro děti všech věkových kategorií.    ••• aerobik pro děti - 5-7 let - středa 16 - 17 hod. ••• junior aerobik - 8-14 let - čtvrtek 17 - 18 hod. •••
: Přidáváme novou dopolední lekci - ZDRAVOTNÍ JÓGA - čtvrtek 10-11 hod. s lektorkou Stáňou Boškovou, specialistkou na jógu a zdravotní cvičení. Hlídání dětiček je samozřejmě zajištěno. :-). Rezervace na tel. 731 084 674 (i formou SMS.)
:  Nová lekce BOSU PLUS s Adrianou ve středu od 19 hod.! Cvičení s využitím Bosu a dalších pomůcek formou kondičního tréninku a intervalových kombinací, přijďte vyzkoušet!
:   V odkazu ROZVRH LEKCÍ  najdete náš aktuální program a jak jsme slíbili, stále doplňujeme! 
: Upozornění - ZDRAVOTNÍ CVIČENÍ s lektorkou Adrianou Murdžákovou v pondělí se pro váš větší komfort přesouvá na 19 hod. do sálu 3. V této hodině se příjemně protáhnete i posílíte, lektorka zařazuje jak fyzio cviky, tak prvky z pilates a jogy, nebude chybět závěrečná meditace. Rezervujte
: TRX® - NOVINKA!!! Nově pro vás zařazujeme TRX®  program! Jedná se o speciální závěsný systém, který je využitelný pro všechny formy tréninků od kondičních po jogu a pilates.My pro vás připravujeme mnoho pestrých lekcí s využitím toho skvělého systému. A dárek pro všechny nadšence - úvodní lekce

Gravid jóga není zázračný lék, ale v praxi ověřený návod na udržení zdraví a psychické pohody v průběhu těhotenství. Vždy je to však jen práce sama na sobě, která je spojená o další vědomou povinnost péče o nového tvorečka.

Naše lektorka absolvovala speciální školení "Jóga pro těhotné systémem Andrey Smékalové©".

 -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

GRAVIDJÓGA -  protáhne vaše svaly, pomůže od bolesti zad, relaxace vás přivede do pohody.

Systém cvičení

1. K jógové relaxaci je třeba říci, že se jedná vždy o aktivitu vědomou a chtěnou. Očišťování mysli však není jednodenní záležitostí. Relaxovat se učíme a nakonec naše prohloubené vnímání přinese ovoce. Učíme se při relaxaci měnit výraz: tvář nám zračí spokojenost - to zabraňuje tvorbě vrásek. Uvolněnost vždy budí dojem mladosti a svěžesti. Učíme se pomocí pozorování vlastního dechu srovnat myšlenky podstatné od nepodstatných a na konec se dostat mimo stav myšlenek a tak hloubkově relaxovat. Posíláme energii svému děťátku autosugescí - vědomou myšlenkou, vědomým přáním.

 

2. Hathajóga-gravid jóga je cvičení založené na souhře těla i ducha, takže nelze dojít k přetížení organismu. Učíme se při cvičení vnímat pocity, které při cvičení vznikají a řídíme se jimi. Pohyby v ásanách jsou váhavé, zkoumavé, soustředěné.

 

3. Dýchání je pro jógu to nejdůležitější a obzvlášť pak pro jógu v těhotenství. Dostat dech pod kontrolu je to nejpodstatnější v období těhotenství a zejména pak při porodu. Správný postup nám zabraňuje být hysterickými, neurotickými a učí nás zvládat mnoho stavů spojených s nervovou soustavou, která je v tomto období obzvlášť přecitlivělá.

V průběhu těhotenství plod dýchá skrze plíce maminky, proto se v józe učíme dýchat jógovým dechem a tak zvyšujeme objem plic a srdíčka. Zároveň si zlepšujeme imunitní systém a uvolňujeme systém nervový.

 

Těhulky

Nejen od porodu, ale již od samého početí spoluvytváří žena pro své děťátko vnitřní prostředí, ve kterém se bude plod vyvíjet. Dítě již od této chvilky sdílí s matkou všechny stavy, které zažívá a budou ho podstatně ovlivňovat celý život.

Své tělo jsme dostali jako dar, měli bychom ho uchovat v co nejlepší kondici a zdraví. A nyní je na nás kladen nejdůležitější úkol - být zodpovědné za zdraví své i další bytosti a jak po stránce fyzické, tak po stránce psychické.

 

Proč by měly maminky cvičit?
-
Maminkám, které mají normální průběh těhotenství a jejich organismus je zvyklý na tělesnou aktivitu, by tento pohyb neměl chybět.
-
Tělesně aktivní žena zvládá fyzicky i psychicky daleko lépe těhotenství, jelikož se neustále pohybuje mezi ostatními ženami a to v prostředí, které je jí známé a příjemné.
-
Tělesně aktivní žena zvládá lépe porod, neboť její tělo je zvyklé na fyzickou zátěž a tou porod opravdu je.
-
Sportující žena nepřibere v průběhu těhotenství zbytečná kila a svalová hmota a problémové partie tolik neutrpí tvorbou podkožního tuku.
-
Žena sportovně založená se daleko lépe navrací do normálního života i s miminkem.

 

PONDĚLÍ   -   18 - 19 hod

Lektorka Alena Rauová.

 

 

Naši partneři

 

sportovni studio sport a cviceni