Akce s cvičením
Cvičení pro dospělé
Cvičení pro děti
:  Nová lekce BOSU PLUS s Adrianou ve středu od 19 hod.! Cvičení s využitím Bosu a dalších pomůcek formou kondičního tréninku a intervalových kombinací, přijďte vyzkoušet!
: Máte doma neposednou holčičku se zájmem o cvičení a tancování? Přiveďte ji k nám! Nabízíme široký program pro děti všech věkových kategorií.    ••• aerobik pro děti - 5-7 let - středa 16 - 17 hod. ••• junior aerobik - 8-14 let - čtvrtek 17 - 18 hod. •••
: Přidáváme novou dopolední lekci - ZDRAVOTNÍ JÓGA - čtvrtek 10-11 hod. s lektorkou Stáňou Boškovou, specialistkou na jógu a zdravotní cvičení. Hlídání dětiček je samozřejmě zajištěno. :-). Rezervace na tel. 731 084 674 (i formou SMS.)
:   V odkazu ROZVRH LEKCÍ  najdete náš aktuální program a jak jsme slíbili, stále doplňujeme! 
: Upozornění - ZDRAVOTNÍ CVIČENÍ s lektorkou Adrianou Murdžákovou v pondělí se pro váš větší komfort přesouvá na 19 hod. do sálu 3. V této hodině se příjemně protáhnete i posílíte, lektorka zařazuje jak fyzio cviky, tak prvky z pilates a jogy, nebude chybět závěrečná meditace. Rezervujte
: TRX® - NOVINKA!!! Nově pro vás zařazujeme TRX®  program! Jedná se o speciální závěsný systém, který je využitelný pro všechny formy tréninků od kondičních po jogu a pilates.My pro vás připravujeme mnoho pestrých lekcí s využitím toho skvělého systému. A dárek pro všechny nadšence - úvodní lekce

 

POPIS LEKCÍ

Jumping + Tabata intervalový trénink, cvičíte ve vysoké intenzitě s krátkými intervaly odpočinku.

Jumping - klasická lekce pro všechny, kteří si chtějí dát do těla.

Jumping + posilováníklasická lekce doplněná posilováním.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Co je Jumping?

Skupinové a energeticky účinné cvičení na speciálních trampolínkách s instruktorem a motivující hudbou.

- Efektivní prostředek pro setřásání tuku.
- Spaluje kalorie a zpevňuje Vaši postavu, zejména problémové partie.
- Šetří Vaše klouby.
- Perfektní vybití a odreagování.
 
 

Skáčeme na nových originálních trampolínkách!

 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Pro koho je Jumping vhodný?
Skákání na malých trampolínkách je vhodné pro všechny, co mají rádi hlavu v oblacích, ženy i muže. Ale nemusíte mít obavy, základním cílem není vyskočit co nejvíc. Naopak důraz se klade na silové skoky zacílené co nejvíc do země.
 
Jak se na trampolínkách cvičí?
Trampolínka je malá, opatřená vysokým držadlem, které přijde vhod vždy, když je do sestavy zařazen nějaký rozmáchnutý výkop.
Sestava je složena z různých výskoků, zakopávání, nebo krátkého rychlého dupání. Zkrátka není na tom nic těžkého.
 
Hubne se při skákání?
Při jedné hodině jumpingu vaše tělo spálí až 1 500 kJ, takže pokud zrovna nejste vyloženě obézní, je skákání výborným prostředkem ke shazování nadbytečných kilogramů. Tím, že je nutné udržovat tělo ve stabilní poloze, posilujete svaly kolem páteře, ale i hluboké svaly.
 

Navíc je to báječný pomocník pro ventilaci nadbytečné energie a uvolnění stresu. Kopáním, dupáním a skákáním se zbavíte negativních pocitů.

Motto: vyskákej se do dobré nálady!

 

PONDĚLÍ   -   17.30 - 18.30 hod  -  lektorka Janina Tolarová.

ÚTERÝ       -   19.30 - 20.30 hod  -  lektorka Verča Nováková.

STŘEDA     -   19.30 - 20.30 hod  + posilování -  lektorka Janča Divišová.

ČTVRTEK   -   19.30 - 20.30 hod  + tabata -  lektorka Janča Divišová.

PÁTEK        -   17.00 - 18.00 hod  + tabata -  lektorka Verča Nováková.

NEDĚLE     -   18.30 - 19.30 hod  -  lektorka Janina Tolarová.

 

Naši partneři

 

sportovni studio sport a cviceni